Klachten
Als u een klacht heeft, meld het ons dan via het volgende e-mailadres: service@fotosemeins.nl
U ontvangt een ontvangstbevestiging en binnen 24 uur een antwoord.
Ik heb een klacht maar ik word het niet eens met jullie. Wat nu?
Als u het niet eens wordt met ons, kunt u een klacht mailen naar directie@ringfotosemeins.nl of via de directe link naar de geschillencommissie: www.sgc.nl
Als u een klacht voorlegt aan De Geschillencommissie dan moet u wel eerst een brief hebben gestuurd naar Foto Semeins en ons in de gelegenheid hebben gesteld om uw klacht op te lossen.
Ook kunt u met uw klacht/geschil terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR): http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Uiteraard zijn we aangesloten bij een Keurmerk Webwinkelkeur
Benieuwd naar WebwinkelKeur?
We zijn er om de e-commerce veiliger te maken voor iedereen.
- Echte reviews
- Bemiddeling bij geschillen
- Gebruikt door 9200+ webwinkels
- Advies en informatie
Postadres
U kunt uw brief richten aan:
Foto Semeins
Voorstad 36
4001 LT Tiel