Klachten

Als u een klacht heeft, meld het ons dan via het volgende e-mailadres: service@fotosemeins.nl
U ontvangt een ontvangstbevestiging en binnen 24 uur een antwoord.

Ik heb een klacht maar ik word het niet eens met jullie. Wat nu?

Als u het niet eens wordt met ons, kunt u een klacht mailen naar directie@ringfotosemeins.nl of via de directe link naar de geschillencommissie: www.sgc.nl

Als u een klacht voorlegt aan De Geschillencommissie dan moet u wel eerst een brief hebben gestuurd naar Foto Semeins en ons in de gelegenheid hebben gesteld om uw klacht op te lossen.

Ook kunt u met uw klacht/geschil terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR): http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Uiteraard zijn we aangesloten bij een Keurmerk Webwinkelkeur

Benieuwd naar WebwinkelKeur?

We zijn er om de e-commerce veiliger te maken voor iedereen.

  • Echte reviews
  • Bemiddeling bij geschillen
  • Gebruikt door 9200+ webwinkels
  • Advies en informatie

Postadres

U kunt uw brief richten aan:
Foto Semeins
Voorstad 36
4001 LT  Tiel